خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام فاضلیان:

 جنگ ترکیبی جنگی فرهنگی، اخلاقی و عقیدتی است

همدان-امام جمعه موقت شهر همدان، جنگ ترکیبی را جنگی فرهنگی، اخلاقی و عقیدتی دانست که در آن دشمن تلاش می کند تمام آرمان‌های مردم را مورد تردید و شبهه افکنی قرار دهد.
کد خبر: ۹۵۱۵۷۳۹
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدحسین فاضلیان در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر همدان با اشاره به اینکه دشمن با شعار دروغین زن، زندگی، آزادی درصدد فریب مردم بود، اظهار کرد: آنها قصد دارند همه مسائل ملی، اجتماعی و مذهبی مردم و حتی مسایل مربوط به خدا را زیر سوال ببرند.

وی تاکید کرد: یکی از ترفندهای دشمن بزک کردن حکومت پهلوی بود و در این راه دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را نادیده و مشکلات پیش روی مردم را بزرگ می کردند که باید با دشمن شناسی عمیق و درک ترفندهای آنها به مقابله با دشمنان پرداخت.

امام جمعه موقت شهر همدان، جنگ ترکیبی را جنگی فرهنگی، اخلاقی و عقیدتی دانست که در آن دشمن تلاش می کند تمام آرمان‌های مردم را مورد تردید و شبهه افکنی قرار دهد.

وی گفت: جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی بهترین و مناسب ترین راهبرد برای مقابله با هر هرگونه شهبه افکنی دشمن در شرایط کنونی است.

وی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را دریانودری نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در سراسر آبهای جهانی با خطرات بیشمار طوفان های دریایی سهمگین دانست و آن را بیانگر اقتدار دریادلان ارتش در عرصه های جهانی عنوان کرد.

فاضلیان با انتقاد از اینکه شعار امسال مهار تورم است اما گرانی به مسیر خود ادامه می‌دهد، تاکید کرد: مساله گرانی باید کنترل شود و مسئولان در جهت کنترل تورم تلاش بی وقفه‌ای داشته باشند.

وی از قوه قضائیه خواست در برخورد با عوامل بدحجاب جدی تر برخورد کند و کسانی که پشت پرده این عوامل هستند را شناسایی کند.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به آزادی خرمشهر از چنگ بعثی‌ها گفت: دشمن استحکامات بسیار زیادی برای جلوگیری از آزادسازی این شهر ساخته بود و تصرف آن را غیرممکن کرده بود اما به فرموده امام راحل، خدا خرمشهر را آزاد کرد.

وی ادامه داد: خداوند می گوید در برابر مشکلات صبر فردی و اجتماعی داشته باشید چرا که ریشه صبر تقواست و در نهایت موجب رستگاری انسان می شود.

فاضلیان از مردم و مسئولان دعوت کرد که دهه کرامت را باشکوه برگزار کنند چرا که ارتباط با اهل بیت( ع) برای موفقیت یک جامعه ضروری است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار